Bal-2014

Atostogos Kipre ankstyvą pavasarį

2014-03-29 09.00.50Nors paprastai važiuojame atostogauti rudenį , šį kartą nutarėm  paatostogauti ankstyvą pavasarį . Po šaltojo periodo labai norėjome saulės ir šilumos. Ir dar norėjosi savarankiškos kelionės, neprisirišant prie agentūrų ir grupių. Tačiau nesame jauni ir turime daugelio mūsų amžiaus žmonėms būdingą problemą – kalbų nemokėjimą,  išskyrus vienos su kuria daug nepabendrausi. Todėl kartu su kelione ieškojome  kažko, kas esant reikalui suteiktų saugumą svetimame krašte.

Išgirdome, kad labai graži šalis yra Kipras, o ir artima mūsų pamėgtai Graikijai. Tada iš karto į Google, o ten ne tik apie Kiprą, bet ir apie Kipriuką.

Jei ne Kipriukas.lt – mes ko gero Kipro ir nebūtume pamatę arba nebūtume pamatę taip, kad į jį norisi sugrįžti vėl vos iš jo išskridus.  Labai greitai „nugesino“ mūsų baimes dėl kairiapusio vairavimo, prie jo pripranti iš karto, kai supranti, kad nieko čia ypatingo nėra. Labai lengvai įtikino, kad kovo pabaiga puikus metas atostogoms ir iš tikrųjų pamatėme nuostabią gamtą su gražiausiomis spalvomis ir kvapais, jau prinokusiais apelsinais ir didžiuliais driežais. Patikėjome, kad puikų viešbutį galima rasti ne tik pajūryje ir negalėjome atsidžiaugti surastais Akamos apartamentais su fantastiškais vaizdais iš mūsų balkono, puikiu maistu ir aplinka bei rusiškai kalbančia darbuotoja bulgare.

Jūra, kaip ir žadėta, buvo vasariškai baltiška, nesimaudėme, bet pakeliauti pėsčiomis  kelis kilometrus nuo Afroditės paplūdimio  pajūriu Žydrosios Lagūnos link buvo nuostabu.

Gautame iš Kipriukas.lt šūsnyje žemėlapių buvo prižymėta daugybė kryžiukų ir rutuliukų, tačiau mums užteko laiko tik maršrutui nuo Polis aplenkiant Pafosą iki gražiojo Pissouri, dar iki garsiojo Kikkos vienuolyno į kurį apie 70 km važiavome tris valandas ir ne todėl, kad beveik visą laiką važiavome serpantinu, o todėl, kad dėl nepaprasto grožio stojome  ir stojome netekę žado. Tad praėjus savaitei po kelionės mes pradedam žiūrinėti lėktuvų bilietų kainas į Kiprą, nes labai jau rūpi tie neaplankyti kryžiukai ir rutuliukai. O ir Kipriuko mes jau pasiilgome!

Beje dar vienas labai nustebinęs dalykas Kipre – nepaprastai pigi automobilių nuoma.