Bir-2014

Netikėta kelionė į Kiprą tapo kupinomis įspūdžių atostogomis

ErnestaŠi kelionė – apie kurią net nebūtume pagalvoję prieš metus. Išgirdę pasiūlymą atvykti nesudvejojome nė akimirkai – žinojome, kad praleisime puikias atostogas Kipre ir pamatysime tikrai daug.

Nusprendėme atvykti gegužės mėnesio pradžioje – oras jau įšilęs, o vanduo beveik kaip arbatėlė. Nors kelionės pradžioje pasitaikė kelios lietingos dienos (vėjas buvo atpūtęs lietaus debesis iš Italijos), tačiau nepaisant to, radome ką veikti.

Pirmąją dieną pasivaikščiojome po Nikosiją ir aplankėme Archeologijos bei Istorijos muziejus. Pakilome į apžvalgos aikštelę ir apžiūrėjome visą Nikosijos centrą, kuris yra perskeltas į dvi dalis (Šiaurinė dalis priklauso turkams, pietinė – graikams).

Buvome išsinuomavę automobilį, todėl pakeliavome ir po turkišką salos dalį, užlipome į kalnų viršūnėje esančius Bufavento pilies griuvėsius, nuo kurių atsiveria puikus vaizdas į Viduržemio jūrą.

Nors atrodo, kad Kipras yra nedidelė sala, tačiau ji turtinga nuostabiais muziejais, pilimis, paplūdimiais, o maistas neapsakomai skanus ir gana pigus. Užkąsti tradicinėse kepyklėlėse galima vos už eurą ar du, o vietinėse tavernose pavakarieniauti išleidus iki 5 eurų.

Buvome nuvykę ir į nedidelį kurortinį Latchi miestelį, kuriame planavome pabaigti nardymo kursus. Tai daryti skaidriame Viduržemio jūros vandenyje kur kas smagiau nei prasto matomumo ežere. Visgi šį kartą pasitenkinome nardymu su vamzdeliu, o pabaigti nardymo kursus planuojame ateityje – tikrai ketiname sugrįžti į Kiprą ir panerti prie Larnakos krantų nuskendusio milžiniško laivo Zenobia.

Visgi įspūdingiausios atrakcijos Kipre buvo katerio nuoma – apiplaukėme nuostabaus grožio įlankas, maudėmės Žydrojoje Lagūnoje, taip pat išbandėme šuolį nuo dvylikos metrų aukščio uolos.

Atostogos buvo tikrai įspūdingos, o Rokui ir Ugnei norėtume padėkoti už visą suteiktą informaciją ir svetingumą.

Ačiū, mes dar tikrai sugrįšime.