Bir-2014

Atsargių keliautojų laiškas-padėka Kipriukas.lt komandai

EditaKipras tikrai nuostabus ir žavus ne vien kalnais, vingiuotais keliukais kalnuose, žalia gamta, bet ir žmonių nuoširdumu, svetingumu. Tačiau keliautojai apie Kiprą ras daug informacijos Jūsų tinklapyje, nors ne tiek daug, kiek jos mes gavome iš Jūsų! Kalbėsiu daugiskaita, kadangi su Jumis keliavome dviese 🙂 Esame sužavėti Jūsų – jaunų žmonių – aistra kelionėms ir noru padėti (ne patikti, bet, būtent – padėti) atrasti Kiprą, jaustis svečioje šalyje saugiai ir patogiai.

Kelionę planuoti pradėjome kovo mėnesio pradžioje. Nebuvome tvirtai apsisprendę kur ir su kuo keliauti. Bičiulis pasiūlė aplankyti Kiprą. Bet mūsų planuojamu laiku keliones į Kiprą organizavo tik Tezturas – kompanija, su kuria nenorėjome keliauti. Bet to nenorėjome prisirišti prie viešbučio, priklausyti nuo kelionių organizatoriaus siūlomų kelionių po šalį.

Žinojau, kad iš Kauno galima nuskristi į Pafosą tiesioginiu reisu, kadangi dėl paskutinės nevykusios kelionės keliauti su persėdimu bijojome. Interneto pagalba pradėjau žvalgytis kaip būtų galima pamatyti Kiprą. Aptikau tinklapį Kipriukas.lt, kadangi, mano akimis, informacijos nebuvo daug (o dar ir nežinoma kompanija), nedėdama daug vilčių ėmiau ir parašiau užklausą.

Nenustebau, kai gavau atsakymą. Pasikartosiu: esame „nudegę“ dėl žmonių atsainiai atliekamo darbo, todėl labai bijojau pasitikėti, tačiau nebuvo kur trauktis, kai visai rimtai man buvo atsiųstas pasiūlymas kur apsistoti, nurodyti atstumai iki jūros, netgi žemėlapyje nužymėtas maršrutas. Bijodama užkibti ant sukčių kabliuko, išdrįsau paprašyti įrodymo, kad tikrai Kipriukas verčiasi veikla Kipre ir netgi sutartį pareikalavau pasirašyti. Nuoširdžiai susigėdau, kai lėktuvui nusileidus Pafoso oro uoste, radome laukiančius Jus. Buvau tiek atsargi, kad netgi buvau rezervavusi viešbutį „dėl visa ko“…

RičardasTeisybės dėlei paminėsiu, kad Kipriukas sudarė mūsų atostogų planą (kur ką galima pamatyti, kad pažintume Kiprą, rezervavo puikų viešbutį su nerealiai paslaugiu ir neįkyriu personalu, taip pat padėjo išsinuomoti automobilį, susiderėti dėl papildomų nuomos sąlygų be papildomų mokesčių, palydėjo iki viešbučio, tada iki prekybos centro, davė krūvą (neperdedu, tikrai krūvą 🙂 žemėlapių, kuriuose buvo pažymėtos lankytinos vietos. Jau antrąją dieną mes pradėjome atostogauti: keliauti pradėjome nuo turkiškosios salos dalies. Kadangi turėjome navigaciją, sunku buvo tik atsipalaiduoti automobiliui riedant kaire kelio puse. Ir taip keliavome po salą ištisą savaitę… Sustodami vyninėse, ragaudami įvairiausių rūšių vyną, užsukdami į tavernas ir mėgaudamiesi puikiu kiprietišku maistu, svaigdami nuo dieviško grožio kalnų peizažų… Buvo sunku išsiskirti, pasakyti sudie Kiprui… Ne, ne sudie… Iki pasimatymo!

Taip, tai buvo atostogos, kurias suorganizavote Jūs – Kipriukai! Esame dėkingi už Jūsų kantrybę, rūpestį, supratingumą ir dar daug visko, ką gavome bendraudami su Jumis!!!

Nuoširdžiai linkime Jums augti, linkime nenustoti degti kelionėmis, linkime gerų malonių keliautojų Jūsų keliuose! Iki malonių akimirkų kitąkart! 🙂