Vas-2014

Vilniečių šeima vasarį mėgavosi vasariška šiluma

foto KestucioSaulė, jūra ir kalnai – tai nuostabus derinys atostogoms. Visa tai galima rasti Kipre. Ir netgi vasario mėnesį, kada man su vyru teko pabuvoti šioje šalyje.

Kai pas mus Lietuvoje dar tamsu ir šalta, čia jau galima mėgautis vasara. Žinoma, mėgavomės mums, lietuviams, įprasta vasara, kai saulė maloniai šildo, bet ne kepina, o Viduržemio jūros vanduo vis dar gaivina. Ir tai be galo džiuginantis patyrimas, pabėgus iš minusinės temperatūros.

Kipras žavi net tik savo saulėtomis dienomis, bet ir savo įvairove: tiek gamtos, tiek kultūrine. Savaitę trukusių atostogų metu, spėjome aplankyti abi Kipro dalis: tiek graikiškąją, tiek turkiškąją. Išbandėme ir graikų, ir turkų virtuves, pamatėme ir senovės graikų šventyklų, ir aukštai kalnuose įsikūrusių pilių griuvėsius, ir mažus kalnų kaimelius su įspūdingais senoviniais vienuolynais, ir kurortinius miestus, turėjome galimybę pavaikščioti tiek smėlėtais pajūriais, kokie mums, Baltijos vaikams, įprasti, tiek ropinėti uolėtais jūros krantais.

Ir netgi mums labiausiai patikusios pramogos – kalnų žygių metu – stebėjome, kokie dideli gamtos skirtumai tokioje mažoje saloje. Beje, čia radome ne tik saulės įkaitintus akmenis, bet ir sniego plotus šiauriniuose Trodoso kalnų šlaituose.

Kipras puiki šalis tiek mėgstantiems aktyviai leisti laisvalaikį, tiek tiems, kurie nori tiesiog pagulėti pajūryje ir pasimėgauti vietos, teikiamais malonumais: pvz. nuo medžių raškomais apelsinais, mandarinais ir pomelais.

Dėkojame Ugnei ir Rokui, šiltai priėmusiems mus ir padėjusiems tiek daug visko pamatyti ir išragauti.